Alla inlägg under februari 2009

Av Josefine Kollberg - 8 februari 2009 19:38

Jag är redo för mer, mer av det bästa. Det bästa som är du.

Av Josefine Kollberg - 6 februari 2009 19:20

Idag har varit en annan dag..

Jag kanske inte borde tro på allt jag tänker, men innefattar det att inte tro på det man känner?

För första gången i mitt liv är inte ensam stark, för första gången är jag i desperat behov av att tillhöra någon, av att vara någons. Aldrig förut har jag behövt det som nu. Jag skulle kunna kasta bort det som är vi, bara för att jag är rädd att du ska lämna mig till att vara mig. Jag vill inte vara mig, jag är trött på henne.


Idag var en annan dag..

Jag kanske inte borde försöka så mycket, jag kanske borde låta saker och ting vila, låta dem vara. Men hur kan jag göra det när allt jag vill är att fortsatta, när allt jag vill är mer, mer, MER?!

För första gången på år ville jag inte röra en muskel. Musiken gick in i mina öron, men den tog inte vägen förbi mitt hjärta. Inget hände, inget kändes. Jag ville inte röra en muskel, jag ville inte ens svänga med i musiken.

Ändå tvingade jag mig själv till det.

Ändå tvingar jag mig själv till det. Att dansa i rummet, som om jag vore i skogen med dig.

Men jag är inte i skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards